søndag 20. februar 2011

Pakke fra Panduro!!

                                                  I går fikk jeg pakke fra Panduro....
 Etter og ha prøvekjørt veska på butikken en tur,fant jeg ut att jeg nok måtte ha en knapp til og lukke den...
                                                     Og med en merkelapp fra Panduro....
                                                      Ja da tror jeg  att veska er helt ferdig...:)
                                                                                        Klem:)

2 kommentarer:

  1. Kjempe fint resultat dette Gummelure,liker fargene du har valgt veldig godt og merket HOMEMADE gjorde seg virkelig som prikken over i-en må jeg si:)))
    Gode tanker og klem fra Jorid!!

    SvarSlett
  2. Denne veska hadde eg planar om å lage for ei stund sidan, men det blei ikkje. Skikkeleg fin!

    SvarSlett