søndag 24. januar 2010

Kjøkken!!



Her er noen bilder fra kjøkkenet som vi pusser opp..


Kan ikke skryta av att det går så fort med oss akkurat..:-)


Men vi tar det over en lang en...


Dragere i taket,beisa i grått...ser litt gamle ut da syns jeg..



Grått belegg på gulvet...ser nesten ut som heller..


Benkplate i heiltre...som jeg har olja...


Og her begynner kjøkken skapene og komme på plass..

Kjøkkenet er fra Ikea...















Skal si jeg gleder meg til og ta denne oppvask-
maskna i bruk...det har jeg ikke hatt på
mange år...






Over skapa...mangler knotter enda da..














3 kommentarer:

  1. Så flott at kjøkkenet kommer seg, det er vel ikke så lenge igjen til du kan ta det i bruk.

    Håper du kommer på neste strikkekafe.

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Nå har du jo snart nytt kjøkken og så flott det blir hos deg. Tenker du gleder deg til alt er ferdig og du får satt alt på plass igjen.
    Ha en fin kveld og vi prates vel på onsdag?

    SvarSlett
  3. Det må bli herlig med nytt kjøkken! Skikkelig fint blir det :) Han en god helg forresten!!

    SvarSlett