onsdag 22. april 2009

Baby jakke!!

Litt baby strikk..
Strikker i baby ull fra Dalegarn..!!

4 kommentarer:

  1. Nydelig og grønn vårfarge på strikket ditt. Bare koselig at du kopierte den kose og levende katta,jeg har også funnet den hos en blogger.
    Den er helt uimotståelig der den sitter og følger med og venter på å bli lekt med av musepilen.
    Takk også for oppmuntringen angående dåpskjole-prosjektet mitt,den begynner og ta en slags form nå og stoffet var ikke så vanskelig og arbeide med som jeg først trodde(",)
    Ønsker deg en fin dag!!!

    SvarSlett
  2. Nydelig farge! Godt du får tid til litt annet enn å pusse opp!

    SvarSlett
  3. Babbyjakken var veldig fin,så var det meg igjen da, som gjerne kunne tenke meg oppskriften.
    Ja nå er det vel ingen tvil om at våren er på vei?Jeg skal ut å reise nå,er blitt påspandert tur med hurtiruta,Jeg reiser alene ned til Bergen ,så kommer en kusine av meg med fly fra Stockholm.Så reiser vi poo til Kirkenesog så tilbake til Trondheim igjen.Litt av en tur.
    Jeg gleder meg veldig,er nesten verre enn barna.Jeg kan nesten ikke vente,Hi hi..
    Ha en fortsatt fin kveld.Hilsen og klem fra Eie...

    SvarSlett
  4. Hei.Takk for titten i bloggen min. Nå er jeg litt ung til å være bestemor. Bildene ble tatt av min mor når de var der :-) Men søte er de

    SvarSlett