tirsdag 6. januar 2009

Ut med jula!!

Søndag ble jula rydda ut..er liksom ferdig med den nå..!

Er det nå en skal ha sånne "nyttårsforsetter"..?

Har aldri hatt slike jeg..fordi jeg hvet hvor vanskelige de er og holde..og jeg kjenner meg selv så godt atte..ja ja ..nok om det..!

MEN I ÅR...vi skal pusse opp kjøkkenet og stua....
etter og ha snakka om det en tid..kliner vi til nå..!
Og det trengs..det skal være sikkert..men det er dette og komme seg i gang da som er det vanskelige..
MEN så var det nyttårs salg på expert..og da tenkte mor:nå eller aldri...
det ble kjøpt inn ny komfyr,oppvakmaskin(det har jeg ikke hatt på mange år,og gjett om det skal bli godt da)og micro..
Dette må da lagres midt på stuegulvet,på mangel av annen lagringsplass...så da må en jo bare starte....

Men så er vi da såå heldig att vi har en liten leilighet i kjelleren (hytta vår..he he..)som vi kan bo mens vi holder på...
for og bo midt oppi "opp pussinga"...det er jo kan jo være helt for j....

ja..ja..kommer med noen bilder etterhvert som det skrider frem....

også er det alle "ufoene" som skulle vært ferdig også da...men det får vi ta en annen gang...
spørs hvor mye tid det blir til slike ting nå fremover...sukk...!!!

4 kommentarer:

  1. heisann, å takk for gode og sterke ord hos meg...oppussing ja....kan meld om at det e når man ska gjør sånn, at man får frem side hos hverandre man ikke hva klar over....hihi.....det e et styr, men godt når det e over....

    SvarSlett
  2. Tusen takk for koselig kommentar på innlegget mitt..:)

    SvarSlett
  3. Ønsker deg også god helg:) Det er moro å pusse opp, og både kjøkken og stue, det blir bra! Greit med hytte i kjelleren! Håper du/dere tar tid til å komme på strikkekafe;)

    SvarSlett
  4. Ha, der fikk jeg lagt inn kommentar også:)

    SvarSlett