tirsdag 13. januar 2009

Gi deg tid...til ettertanke!!

Søndag var det "Trafikkofrenes dag"i Buskerud....
Det var gudstjeneste i Herad kirke...til minne om de som har
omkommet i trafikken i 2008...
Det ble tent et lys for hver av de som har omkommet på veiene i buskerud..det ble også tent lys for de som har mista livet i trafikkulykker utenfor fylket vårt...

det ble også tent lys og markert att det er 10 år siden ulykka ved Gol jernbanestasjon...der 5 ungdommer omkom...
den ene av dem var min sønn...
Det var en utrolig flott markering,med nydelig sang av Hanne Krog i kirken...
480 fakkelbokser var tent..de var så mange som er omkommet i trafikken i 2008..og vi gikk i fakkeltog...etterpå var alle velkommen til en sammenkomst på Gol campingsenter...med deilig småmat..og underholdning av Hanne Krog med musikere....dette var nok en tøff opplevelse for alle som var med...men det er bestandig godt og komme sammen og minnes..og samles til en stund med ettertanke...!!

4 kommentarer:

  1. Ja den dagen for 10 år siden,vil vi nokk minnes og huske resten av livet. Alltid godt med sammlinger innimellom.Stor klem,Gupe.

    SvarSlett
  2. Vil bare gi deg en klem! Tror nesten den ulykka er i tankene mine hver dag...

    Vil også gratulere med dagen, tiden går, husker jeg synes du var så ung første gang jeg møtte deg, men det er visst veldig lenge siden :)

    SvarSlett
  3. Uff, dette var sterk lesning. Dette var jeg ikke klar over. Sender deg en klem jeg.

    Husker jeg riktig, så nevnte A M, på en strikkekafe dag, at du rundet år i januar. Gratulerer så mye med dagen.

    SvarSlett
  4. Uff ja eg hukser den togulykka ja.Nifst å tenke på at det er 10 år sea no.
    Det var nøk ei tøff tid for mange.
    Slenger på ein klem frå are sia tå fjelle da

    SvarSlett